Nu honden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu Nu honden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu

Nu honden!

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

zoals de titel al zegt gaat het nu over honden.
Er zijn net als katten ook heel veel soorten honden. Ik ga (niet alleen in dit bericht) proberen om over zoveel mogelijk hondenrassen te schrijven.
Ik hoop dat je weer vaak komt kijken. Wil je persee iets weten over een bepaald soort hond dan kun je dat in een reactie bij DIT bericht zetten.

Doei allemaal!

xxx mij

  • 20 Februari 2005 - 14:16

    Carmen:

    ik vin het allemaal best

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2006

Winnaar

06 November 2005

Hondenvereniging

19 Augustus 2005

Wedsrtijd!

19 April 2005

word lid!

19 April 2005

mijn hond
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 9603

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: