Hondenvereniging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu Hondenvereniging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu

Hondenvereniging

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

iedereen die een hond heeft, is vast wel eens naar een hondenvereniging geweest. Ik zelf ook. Het is heel leerzaam en mijn hond zit er ook op. Als je geen hond hebt is het ook leuk om er een keer te gaan kijken, want het is ook grappig om te zien. Er zit vast wel bij jou in de buurt een hondenvereniging. En als dat niet zo is kun je er altijd een opzoeken. Als je erheen bent geweest (of gaat) zou ik het leuk vinden als je in een reactie bij dit bericht verteld hoe je het vond. Alsvast bedankt.

xxx-jes van mij

  • 06 November 2005 - 14:34

    Anja:

    Ik ben er geweest en het was heeeel erg leerzaam. Het was (en is) heel giga leuk en mijn hond heeft er ook mega veel van geleerd!

    xxx anja

    P.s. Graag gedaan :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2006

Winnaar

06 November 2005

Hondenvereniging

19 Augustus 2005

Wedsrtijd!

19 April 2005

word lid!

19 April 2005

mijn hond
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 9608

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: