mijn hond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu mijn hond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu

mijn hond

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Ik heb ook een hond een hele lieve. Omdat al mijn andere berichten allemaal zo lang zijn word dit een korte. Alle vragen over hem kun je stellen via reacties. Dan mail ik je alle antwoorden. Vergeet dan niet je e-mail adres erbij te zetten.

Doei!

XXX Mij

Oow ja, het is een reu (mannetje dus) en hij is heeeeeeeeeeeeeeel lief.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2006

Winnaar

06 November 2005

Hondenvereniging

19 Augustus 2005

Wedsrtijd!

19 April 2005

word lid!

19 April 2005

mijn hond
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 9609

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: