word lid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu word lid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lievehonden - WaarBenJij.nu

word lid!

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2005 | Nederland, Amsterdam

HOI!!!

Je kunt ook lid worden van mijn website!
Als je zelf een hond hebt of als je honden gewoon leuk vind. Je krijgt dan allemaal lieve foto's en leuke verhaaltjes toegestuurd. Ook kun je een verhaaltje over jouw hond aan mij mailen, en de leuksten komen op mijn website! Verder houden we een aantal keer per jaar een discussie via de chatbox over alles en nog wat. In die chatbox kunnen we het ook hebben over katten en misschien ook nog wel andere dieren. Dus lid worden is de moeite waard!

HOE WORD JE LID?

het is heel gemakkelijk om lid te worden. Je geeft een reactie bij dit bericht en je zet daarop:
- je e-mail adres
- of je zelf een hond hebt
- of je andere huisdieren hebt*
- wat je lievelingsdier is*

(*nodig voor de discussie)

verder zijn er geen verplichtingen. Als je geen lid meer wilt zijn kun je je op elk moment afmelden. En bovendien HET LIDMAATSCHAP IS GRATIS! Dus word lid!

doeg!

xxx rianne

  • 19 April 2005 - 15:43

    Anja:

    anjaislief@hotmail.com
    wel een hond
    een hamster
    een kat

  • 19 April 2005 - 15:44

    Marlies:

    anonimous@hotmail.com
    geen hond
    een kat
    een kat

  • 19 April 2005 - 15:45

    Rianne:

    anoniempje_333@hotmail.com
    wel een hond
    nee
    een hond

  • 19 April 2005 - 15:46

    Annita Westerink:

    huisdieren: een hond mijn lievelingsdier:poes en ik had een kat

  • 19 Augustus 2005 - 15:30

    Sandra:

    sandralove@planet.nl
    geen hond
    geen dieren
    hond

  • 04 Februari 2006 - 19:48

    Rie:

    geen mail.
    ik heb geen hond
    Ik heb een kat.
    Mijn lievelingsdier is mijn poes en jouw hond

  • 05 Februari 2006 - 11:44

    Willemijn:

    Ik heb ook een hond. ik heb ook een poes.
    mijn lievelings dier is een hond.

    groetjes willie

  • 05 Februari 2006 - 11:46

    Rianne:

    bedankt voor al jullie reacties! Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik een nieuw achtergrondje heb gedaan. Van een ijsbeer. Past er wel bij vind je niet?

    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2006

Winnaar

06 November 2005

Hondenvereniging

19 Augustus 2005

Wedsrtijd!

19 April 2005

word lid!

19 April 2005

mijn hond
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 9611

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: